Ενέργειες Κατάρτισης

Για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που κρίνονται απαραίτητες για τους εργαζόμενους, την ανάπτυξη των προσωπικών τους δεξιοτήτων, καθώς και τη διεύρυνση του επαγγελματικού τους ορίζοντα, με βάση τις προοπτικές και τις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων που καλούνται να λειτουργήσουν σε ένα έντονα ανταγωνιστικό και διεθνοποιημένο περιβάλλον, η Πράξη περιλαμβάνει την υλοποίηση στοχευμένων προγραμμάτων κατάρτισης, προσανατολισμένων σε θεματικά αντικείμενα υψηλής προστιθέμενης αξίας και ειδικότερα:

  • «Οροφοκόμος»
  • «Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου»
  • «E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing».

Η συνολική διάρκεια των προγραμμάτων είναι διάρκειας ογδόντα (80) ωρών, τόσο σε οριζόντιες όσο και σε εξειδικευμένες επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες. Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που προβλέπεται να υλοποιηθούν στο πλαίσιο του Έργου, το περιεχόμενό τους, οι σχετιζόμενες επαγγελματικές ειδικότητες, καθώς και οι εξειδικευμένες (επαγγελματικές) και “οριζόντιες” γνώσεις και δεξιότητες που αναμένεται να αποκτήσουν οι καταρτιζόμενοι μετά το πέρας της κατάρτισης (εκπαιδευτικοί στόχοι) καλύπτουν το αντικείμενο των εργασιών, των εργασιακών καθηκόντων, των γνώσεων και των δεξιοτήτων που απαιτούν κι εξετάζουν τα προβλεπόμενα Σχήματα Πιστοποίησης, τα οποία θα υλοποιηθούν από πιστοποιημένους φορείς κατάρτισης.

Κάθε πρόγραμμα Κατάρτισης θα υλοποιηθεί με μία από τις εξής εκπαιδευτικές μεθόδους:

  • Είτε με τη μέθοδο της Μικτής Κατάρτισης (blended learning), συνδυάζοντας τη ζωντανή / διά ζώσης διδασκαλία σε αίθουσα με δραστηριότητες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης
  • Είτε με τη μέθοδο της τηλεκατάρτισης (σύγχρονη και ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση)
  • Είτε με τη μέθοδο της συμβατικής δια ζώσης (face to face) κατάρτισης στην τάξη

Οι τίτλοι των αντικειμένων Κατάρτισης, η διάρκεια της Θεωρητικής Κατάρτισης και το σύνολο των ωρών κάθε προγράμματος, αποτυπώνεται παρακάτω:

Τίτλοι Προγραμμάτων Κατάρτισης – Πιστοποίησης

 

Α/Α

ΤΙΤΛΟΣ

Σύνολο ωρών
θεωρητικής κατάρτισης

1

Οροφοκόμος

80

2

Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

80

3

E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing

80


Περιεχόμενο Προγραμμάτων Κατάρτισης

 

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νο 1

Οροφοκόμος

Σύνολο ωρών θεωρητικής κατάρτισης

80

Εκπαιδευτικές Ενότητες

Εισαγωγή στον τουρισμό

Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης

Εξυπηρέτηση πελατών

Διαχείριση παραπόνων

Εκπαίδευση υποδοχής

Εκπαίδευση οροφοκομίας

Ασφάλεια & υγεία σε τμήματα καθαριότητας

Διεκπεραίωση Εργασιών

Χρήση εφαρμογών Η/Υ

Υγεία και ασφάλεια στην εργασία

Βασικές αρχές εργατικού δικαίου

Βασικές αρχές λειτουργίας των Επιχειρήσεων

Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νο 2

Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

Σύνολο ωρών θεωρητικής κατάρτισης

80

Εκπαιδευτικές Ενότητες

Εισαγωγή στον τουρισμό

Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης

Εξυπηρέτηση πελατών

Διαχείριση παραπόνων

Τηλεφωνική επικοινωνία

Κρατήσεις

Τεχνικές αύξησης πωλήσεων

Εκπαίδευση Υποδοχής

Χρήση εφαρμογών Η/Υ


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νο 2

Υπάλληλος Υποδοχής/Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

Σύνολο ωρών θεωρητικής κατάρτισης

80

Εκπαιδευτικές Ενότητες

Εισαγωγή στον τουρισμό

Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης

Εξυπηρέτηση πελατών

Διαχείριση παραπόνων

Τηλεφωνική επικοινωνία

Κρατήσεις

Τεχνικές αύξησης πωλήσεων

Εκπαίδευση Υποδοχής

Χρήση εφαρμογών Η/Υ

Υγεία και ασφάλεια στην εργασία

Βασικές αρχές εργατικού δικαίου

Βασικές αρχές λειτουργίας των Επιχειρήσεων

Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης


Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νο 3

E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing

Σύνολο ωρών θεωρητικής κατάρτισης

80

Εκπαιδευτικές Ενότητες

Εισαγωγή στον τουρισμό

Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης

Εξυπηρέτηση πελατών

Διαχείριση παραπόνων

Ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό

Οργάνωση συνεδρίων & εκθέσεων

Χρήση εφαρμογών Η/Υ

Υγεία και ασφάλεια στην εργασία

Βασικές αρχές εργατικού δικαίου

Βασικές αρχές λειτουργίας των Επιχειρήσεων

Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

Footer Image